miercuri, 8 ianuarie 2014

De ce Adam? De ce jurnal?

Eram zilele trecute într-un pub cu mai mulți prieteni și văzusem o fată că se uita insistent la smartphone-ul ei. Ok, lumea dansează, muzica tare, dar ea foarte concentrată,practic, nu-l lăsa locului. Am rugat-o politicos să mă lase să mă uit, uimirea mea a făcut să văd că citește un text plăcut la vedere, nu obositor și mai ales captivant, și cel mai important : nu stătea pe facebook! Wow, interesant... „Jurnalul Evei” se numea acel blog. Am „googăluit” acasă și am reușit să văd ce gânduri frumoase poate scrie o femeie despre bărbați. Atunci mi-a venit ideea, cum ar fi dacă aș încerca să scriu și eu despre sexul frumos câteva opinii personale, dar și câte ceva din experiența mea așa cum este ea, vastă sau minusculă.
Așadar, dragi prieteni, vă invit la un gând frumos înainte de somn, în fiecare miercuri începând de astăzi! NOAPTE BUNĂ

Un comentariu: